Applicatie Service Desk Specialist

Functieomschrijving

Moore is een grote werkgever met het karakter van een kleine organisatie: korte lijnen, snelle beslissingen, no-nonsense cultuur en veel ondernemerszin. Wij bieden medewerkers zinvol werk in een bedrijf dat dicht bij de klant staat en een brede dienstverlening biedt in Accountancy, Audit, Corporate Finance, Taks & Legal, Business Consulting en Business Analytics. Bij Moore werken we als companions samen voor hetzelfde doel: vanuit onze passie voor ondernemerschap ondersteunen we onze klanten en collega’s actief op hun weg naar groei. En groeien doen we zelf ook. 

Door deze groei zijn we voor onze IT-afdeling op zoek naar een Applicatie Service Desk Specialist in Antwerpen.


Maak jij binnenkort deel uit van onze company of companions?

  • Je maakt graag connectie, zowel met je klanten als met je collega’s. Je bent er voor hen. Je bent hun companion.
  • Je hebt zin in de job en smijt je voor je klanten en collega’s, elke dag opnieuw. Toch vind je dat het leven meer dan werken alleen is. Dat vinden wij trouwens ook.
  • Je bent niet alleen een doener, maar ook een doorzetter. Je steekt graag de handen uit de mouwen en staat met beide voeten op de grond.
  • Dankzij jouw ervaring ken je je job als geen ander. Bovendien durf je dingen vraag te stellen en streef je continu naar verbetering.

Functievereisten

Welke kennis en ervaring verwachten we van jou?

  • je hebt kennis met economische en finance processen EN affiniteit met ICT.
  • Je bent procesmatig ingesteld en beschik je over de nodige nieuwsgierigheid om nieuwe zaken aan te leren.
  • Je houdt van variatie en bent flexibel ingesteld.
  • Je bent een teamplayer die tevens communicatief is en klantgerichtheid belangrijk vindt.
  • Je hebt Nederlandstalig met een goede kennis van het Engels

Wat zijn jouw belangrijkste taken?

  • .Je bent verantwoordelijk voor de support van onze gebruikersapplicaties (bv ERP, boekhoudprogramma´s, …) en de processen hier aan gelinkt
  • Je staat in voor het dagelijks ondersteunen en adviseren van onze medewerkers en klanten bij het gebruik.
  • Je zorgt ervoor dat onze medewerkers en klanten correct, efficiënt en gebruiksvriendelijk kunnen werken. Aanmaken van documentatie, tutorials en FAQ’s helpt hen daarbij.
  • je denkt en werkt mee aan de verbeteringen aan onze producten en processen.
  • Je ondersteunt de business bij het realiseren van optimalisatieprojecten.
  • Je komt in een collegiaal en tof team terecht waar persoonlijke ontwikkeling een belangrijke plaats krijgt.

Waarom kiezen voor Moore?

  • Ondernemen, Innoveren en Delen zijn onze kernwaarden. Ze vormen de rode draad in alles wat we doen, niet alleen voor onze klanten, maar ook voor onze medewerkers.
  • Wij helpen jou om te groeien naar de beste versie van jezelf. Want dat zit ingebakken in onze missie.
  • Door ons uitgebreid kantorennetwerk en onze policy van plaats- en tijdsonafhankelijk werken, behoort thuiswerk -in combinatie met werken in een kantoor in de nabijheid van de woonplaats- tot de mogelijkheden, zodat ook jouw privé-leven in balans blijft.
  • Je ontvangt een marktconform loon dat volledig in lijn ligt met jouw ervaring en capaciteiten, aangevuld met heel wat andere interessante voordelen.
  • Wij zijn ‘a company of companions’: denkers, doeners, voelers, aanpakkers, zinhebbers en collega’s. Mensgericht, met een hart voor de klant en voor elkaar.
  • Je komt terecht in een warme organisatie waar iedereen zichzelf kan zijn daarom vinden onze medewerkers Moore Belgium “a Great Place to Work” ©

Nog Moore over ons op www.moore.be

Word jij onze nieuwe Applicatie Service Desk Specialist?

Stel je vandaag nog kandidaat voor deze topfunctie!