Skip to content

Billing & Customer Support Officer

RemoteBelgië, Vlaams Gewest, AntwerpenShared Services

Wat je moet weten over ons

Moore is een grote werkgever met het karakter van een kleine organisatie: korte lijnen, snelle beslissingen, no-nonsense cultuur en veel ondernemerszin. Wij bieden medewerkers zinvol werk in een bedrijf dat dicht bij de klant staat en een brede dienstverlening biedt in Accountancy, Audit, Corporate Finance, Tax & Legal, Business Consulting en Business Analytics. Bij Moore werken we als companions samen voor hetzelfde doel: vanuit onze passie voor ondernemerschap ondersteunen we onze klanten en collega’s actief op hun weg naar groei. En groeien doen we zelf ook. Daarom zijn we voor onze finance afdeling op zoek naar een Billing & Customer Support Officer.


Maak jij binnenkort deel uit van onze company of companions?

  • Dankzij jouw ervaring ken je je job als geen ander. Bovendien durf je dingen in vraag stellen en streef je continu naar verbetering.
  • Je bent niet alleen een denker, maar ook een doener. Je pakt de zaken aan en laat het vooruit gaan.
  • Je hebt goesting in de job, elke dag opnieuw. Je gaat ervoor. Je houdt niet van half werk.
  • Je maakt graag connectie met je collega’s. Je bent er voor hen. Je bent hun companion.

Welke kennis en ervaring verwachten we van jou?

  • Idealiter beschik je over een bachelor diploma in een economische richting of gelijkwaardig. Dit vul je bij voorkeur aan met een eerste ervaring in een financieel administratieve functie. Je bent in ieder geval geboeid door cijfermatig analytisch werk.
  • Je bent een gedreven en enthousiaste persoon die autonoom kan werken én met zin voor stiptheid.
  • Je bent communicatief sterk met een gezonde dosis assertiviteit en je kan je vloeiend uitdrukken in het Nederlands.
  • Je bent klant- en servicegericht en kan administratief nauwkeurig werken.
  • Je bent computervaardig met een grondige kennis van Microsoft Office (vnl. Excel en Word); ervaring met Afas Software (ERP-pakket) is een pluspunt.



Word jij onze nieuwe companion?

Wat zijn jouw belangrijkste taken?

  • Als Billing & Customer Support Officer voor onze Finance afdeling sta je samen met een team in voor het correct en tijdig factureren van geleverde prestaties aan klanten. Je ondersteunt de verschillende business units bij het aanmaken en up-to-date houden van klantendossiers. In overleg met de afdelingsverantwoordelijken zorg je voor het periodiek opmaken en versturen van verkoopfacturen en creditnota's.
  • Je verwerkt maandelijks en per kwartaal de nodige "billing" en andere rapporteringen uit de systemen. Daarnaast fungeer je ook als aanspreekpunt van de (interne) klant voor vragen met betrekking tot facturen en details van geleverde prestaties.
  • Je ondersteunt de financiële afdeling met allerlei ad-hoc administratieve taken.


Waarom kiezen voor Moore?



  • Ondernemen, Innoveren en Delen zijn onze kernwaarden. Ze vormen de rode draad in alles wat we doen, niet alleen voor onze klanten, maar ook voor onze medewerkers.
  • Wij helpen jou om te groeien naar de beste versie van jezelf. Want dat zit ingebakken in onze missie.
  • Door ons uitgebreid kantorennetwerk en onze policy van plaats- en tijdsonafhankelijk werken, behoort thuiswerk -in combinatie met werken in een kantoor in de nabijheid van de woonplaats- tot de mogelijkheden, zodat ook jouw privéleven in balans blijft.
  • Je ontvangt een marktconform loon dat volledig in lijn ligt met jouw ervaring en capaciteiten, aangevuld met heel wat andere interessante voordelen.
  • Wij zijn ‘a company of companions’: denkers, doeners, voelers, aanpakkers, zinhebbers en collega’s. Mensgericht, met een hart voor de klant en voor elkaar.
  • Je komt terecht in een warme organisatie waar iedereen zichzelf kan zijn. En daarom vinden onze medewerkers Moore Belgium “a Great Place to Work” ©


Nog Moore over ons op www.moore.be

Word jij onze nieuwe Billing & Customer Support Officer?


Stel je vandaag nog kandidaat voor deze topfunctie!


of