Skip to content

Customer Operations Manager

België, Vlaams Gewest, Antwerpen, Gent, BrusselShared Services

Wat je moet weten over ons

Moore is een grote werkgever met het karakter van een kleine organisatie: korte lijnen, snelle beslissingen, no-nonsense cultuur en veel ondernemerszin. Wij bieden medewerkers zinvol werk in een bedrijf dat dicht bij de klant staat en een brede dienstverlening biedt in Accountancy, Audit, Corporate Finance, Taks & Legal, Business Consulting en Business Analytics. Bij Moore werken we als companions samen voor hetzelfde doel: vanuit onze passie voor ondernemerschap ondersteunen we onze klanten en collega’s actief op hun weg naar groei. En groeien doen we zelf ook. Daarom zijn we voor onze finance afdeling op zoek naar een Customer Support Manager.

Maak jij binnenkort deel uit van onze company of companions?

  • Dankzij jouw ervaring ken je je job als geen ander. Bovendien durf je dingen in vraag stellen en streef je continu naar verbetering.
  • Je bent niet alleen een denker, maar ook een doener. Je pakt de zaken aan en laat het vooruit gaan.
  • Je hebt goesting in de job, elke dag opnieuw. Je gaat ervoor. Je houdt niet van half werk.
  • Je maakt graag connectie met je collega’s. Je bent er voor hen. Je bent hun companion.

Welke kennis en ervaring verwachten we van jou?

  • Je hebt een Masterdiploma in Economie, Handelswetenschappen of gelijkwaardig.
  • Je hebt minstens 10 jaar ervaring in customer support, customer operations, billing of credit control. Je werkte met meerdere databronnen en een breed scala aan stakeholders in een middelgrote of grote organisatie. Je hebt een eerste ervaring in projectmanagement achter de rug.
  • Je hebt affiniteit met ICT en bent vertrouwd met Business Intelligence (BI).
  • Je bent Nederlandstalig en spreekt en schrijft uitstekend in het Engels.
  • Je hebt sterke documentatie-, presentatie-, en communicatieve vaardigheden. Deze combineer je met analytisch en conceptueel, planmatig en autonoom werken.

Word jij onze nieuwe companion?

Wat zijn jouw belangrijkste taken?

  • Je ondersteunt de Business Unit leiders en de CFO door het beheer van alle processen en systemen op het gebied van Order-to-Pay: klantfacturatie, credit control en collections, ordering, en de rapportering en monitoring van deze processen. Je verbetert deze processen en systemen door ze te optimaliseren waar nodig.
  • In nauwe samenwerking met de Business Unit verantwoordelijken ben je eindverantwoordelijke voor de klantfacturatie. Dit omvat ook het aansturen van de medewerkers die deze processen uitvoeren, grotendeels binnen het finance team, maar ook binnen de business unit teams.
  • Binnen de finance organisatie ben je eindverantwoordelijke voor het credit control & collections proces. Dit omvat ook het aansturen van de medewerkers die dit proces uitvoeren, binnen het finance team, maar ook de coördinatie met de klantverantwoordelijken in de business units.
  • Je bent verantwoordelijk voor de rapportering voor het Directiecomité en de Raad van Bestuur op het vlak van het Order-to-Pay process: KPI’s die de efficiëntie van de facturatie en credit control processen meten.
  • Je coördineert innovatieprojecten en de implementatie van nieuwe software-oplossingen op het vlak van Order-to-Cash.
  • Je coördineert de integratie van acquisities binnen onze standaard financiële processen en systemen. Moore Belgium voert momenteel een strategie van sterke groei, wat gepaard gaat met talrijke acquisities van sectorgenoten.
  • Je bouwt een goede samenwerking op met zowel het interne Moore Digital & Innovation team als de operationele Business Units. Je helpt hen bij het begrijpen en vertalen van business requirements naar conceptuele technische oplossingen.

Waarom kiezen voor Moore?

  • Ondernemen, Innoveren en Delen zijn onze kernwaarden. Ze vormen de rode draad in alles wat we doen, niet alleen voor onze klanten, maar ook voor onze medewerkers.
  • Wij helpen jou om te groeien naar de beste versie van jezelf. Want dat zit ingebakken in onze missie.
  • Door ons uitgebreid kantorennetwerk en onze policy van plaats- en tijdsonafhankelijk werken, behoort thuiswerk -in combinatie met werken in een kantoor in de nabijheid van de woonplaats- tot de mogelijkheden, zodat ook jouw privéleven in balans blijft.
  • Je ontvangt een marktconform loon dat volledig in lijn ligt met jouw ervaring en capaciteiten, aangevuld met heel wat andere interessante voordelen.
  • Wij zijn ‘a company of companions’: denkers, doeners, voelers, aanpakkers, zinhebbers en collega’s. Mensgericht, met een hart voor de klant en voor elkaar.
  • Je komt terecht in een warme organisatie waar iedereen zichzelf kan zijn. En daarom vinden onze medewerkers Moore Belgium “a Great Place to Work” ©

Nog Moore over ons op www.moore.be

Word jij onze nieuwe Customer Operations Manager?

Stel je vandaag nog kandidaat voor deze topfunctie!

of