ICT Helpdesk Specialist

Functieomschrijving

Moore is een grote werkgever met het karakter van een kleine organisatie: korte lijnen, snelle beslissingen, no-nonsense cultuur en veel ondernemerszin. Wij bieden medewerkers zinvol werk in een bedrijf dat dicht bij de klant staat en een brede dienstverlening biedt in Accountancy, Audit, Corporate Finance, Taks & Legal, Business Consulting en Business Analytics. Bij Moore werken we als companions samen voor hetzelfde doel: vanuit onze passie voor ondernemerschap ondersteunen we onze klanten en collega’s actief op hun weg naar groei. En groeien doen we zelf ook. Door deze groei zijn we voor onze ICT-afdeling op zoek naar een ICT Helpdesk Specialist voor ons kantoor te Antwerpen.


Maak jij binnenkort deel uit van onze company of companions?

  • Je maakt graag connectie, zowel met je klanten als met je collega’s. Je bent er voor hen. Je bent hun companion.
  • Je hebt zin in de job en smijt je voor je klanten en collega’s, elke dag opnieuw. Toch vind je dat het leven meer dan werken alleen is. Dat vinden wij trouwens ook.
  • Je bent niet alleen een doener, maar ook een doorzetter. Je steekt graag de handen uit de mouwen en staat met beide voeten op de grond.
  • Dankzij jouw ervaring ken je je job als geen ander. Bovendien durf je dingen vraag te stellen en streef je continu naar verbetering.

Functievereisten

Welke kennis en ervaring verwachten we van jou?

  • Je beschikt over een IT opleiding of een eerste relevante ervaring
  • je hebt affiniteit met bedrijfsprocessen en kan hierdoor applicaties optimaal ondersteunen.
  • Je hebt een brede kennis van IT-infrastructuur, Windows Client/Server systemen, Active Directory, netwerking, office 365, …
  • Je kan je goed inleven in de noden van je eindgebruikers/organisatie en beschikt over een analyserende kijk om de noden te vertalen naar stabiele IT oplossingen
  • Je helpt de klanten door je klantgerichte en analytische instelling. Teamplayer is je tweede natuur en met je sterke communicatieve vaardigheden creëer je vertrouwen.
  • Je bent hands-on, flexibel en neemt initiatief
  • Je hebt Nederlandstalig met een goede kennis van het Engels

Wat zijn jouw belangrijkste taken?

Als Helpdesk Specialist ben je het eerste aanspreekpunt van alle collega’s bij ICT problemen. Als probleemoplossende duizendpoot luister je, analyseer je en zoek je naar de gepaste (structurele) oplossing. Je deelt je kennis en ervaringen met collega’s en haalt energie uit het helpen van anderen. Je komt in een collegiaal en tof team terecht waar persoonlijke ontwikkeling een belangrijke plaats krijgt.

Een greep uit het takenpakket:

  • Je geeft zowel remote als onsite support (hard-software) in onze verschillende kantoren in Vlaanderen.
  • Je analyseert en maakt complexe technische problemen over aan interne en externe specialisten
  • Je bent mee met de nieuwe technologieën om de werkomstandigheden van je collega´s te optimaliseren.
  • Onboarding en offboarding van nieuwe collega’s
  • Je helpt bij het optimaliseren van computertoepassingen.
  • Ondersteunen en opleiden van eindgebruikers en IT collega’s.
  • Je hebt de kans om je te specialiseren in technologieën en expert te worden binnen het team.

Waarom kiezen voor Moore?

  • Ondernemen, Innoveren en Delen zijn onze kernwaarden. Ze vormen de rode draad in alles wat we doen, niet alleen voor onze klanten, maar ook voor onze medewerkers.
  • Wij helpen jou om te groeien naar de beste versie van jezelf. Want dat zit ingebakken in onze missie.
  • Door ons uitgebreid kantorennetwerk en onze policy van plaats- en tijdsonafhankelijk werken, behoort thuiswerk -in combinatie met werken in een kantoor in de nabijheid van de woonplaats- tot de mogelijkheden, zodat ook jouw privé-leven in balans blijft.
  • Je ontvangt een marktconform loon dat volledig in lijn ligt met jouw ervaring en capaciteiten, aangevuld met heel wat andere interessante voordelen.
  • Wij zijn ‘a company of companions’: denkers, doeners, voelers, aanpakkers, zinhebbers en collega’s. Mensgericht, met een hart voor de klant en voor elkaar.
  • Je komt terecht in een warme organisatie waar iedereen zichzelf kan zijn. En daarom vinden onze medewerkers Moore Belgium een goede werkplek en “a Great Place to Work” ©

Nog Moore over ons op www.moore.be

Word jij onze nieuwe ICT Helpdesk Specialist?

Stel je vandaag nog kandidaat voor deze topfunctie!