
Product Owner Enterprise Tools
Antwerpen, Vlaams Gewest, BelgiëShared Services
Wat je moet weten over ons
Moore is een grote werkgever met het karakter van een kleine organisatie: korte lijnen, snelle beslissingen, no-nonsense cultuur en veel ondernemerszin. Wij bieden medewerkers zinvol werk in een bedrijf dat dicht bij de klant staat en een brede dienstverlening biedt in Accountancy, Audit, Corporate Finance, Taks & Legal, Business Consulting en Business Analytics. Bij Moore werken we als companions samen voor hetzelfde doel: vanuit onze passie voor ondernemerschap ondersteunen we onze klanten en collega’s actief op hun weg naar groei. En groeien doen we zelf ook. Door deze groei zijn we voor onze ICT-afdeling op zoek naar een digital services product owner enterprise tools voor ons kantoor te Antwerpen.
Maak jij binnenkort deel uit van onze company of companions?
- Je maakt graag connectie, zowel met je klanten als met je collega’s. Je bent er voor hen. Je bent hun companion.
- Je hebt zin in de job en smijt je voor je klanten en collega’s, elke dag opnieuw. Toch vind je dat het leven meer dan werken alleen is. Dat vinden wij trouwens ook.
- Je bent niet alleen een doener, maar ook een doorzetter. Je steekt graag de handen uit de mouwen en staat met beide voeten op de grond.
- Dankzij jouw ervaring ken je je job als geen ander. Bovendien durf je dingen vraag te stellen en streef je continu naar verbetering.
Word jij onze nieuwe companion?
Welke kennis en ervaring verwachten we van jou?
Je hebt ervaring met ERP & finance systemen zoals AFAS, ionbiz, icontroller
- Je hebt aantoonbare ervaring/kennis van Product Owner (scrum)
- Je hebt al gewerkt met tools zoals: Jira, confluence, azure
- Expertise in processmapping, risico analyse, software quality
- Microsoft office heeft geen geheimen voor jou
Wat zijn jouw belangrijkste taken?
- Behoeften van de organisatie analyseren en deze vertalen naar digitale projecten voor procesoptimalisatie en dienstverlening.
- Definiëren van scopes en analyseren van de impact van projecten om doelstellingen en noden in kaart te brengen.
- Samenwerken met stakeholders om productbacklogs op korte, middellange en lange termijn op te stellen.
- Beheren van externe leveranciers (ERP-systemen en financiële toepassingen), om prioriteiten af te stemmen en ervoor te zorgen dat projecten binnen het budget en volgens de vereiste kwaliteitsnormen worden geleverd.
- Zorgen dat nieuwe projecten passen binnen de Product Roadmap, herprioriteren indien nodig en optreden als aanspreekpunt voor de stakeholders.
- Releases van de verschillende toepassingen coordineren met de verschillende analystes en business collegas. Afhankelijkheden met andere systemen beheren en in release plannen.
Waarom kiezen voor Moore?
- Ondernemen, Innoveren en Delen zijn onze kernwaarden. Ze vormen de rode draad in alles wat we doen, niet alleen voor onze klanten, maar ook voor onze medewerkers.
- Wij helpen jou om te groeien naar de beste versie van jezelf. Want dat zit ingebakken in onze missie.
- Door ons uitgebreid kantorennetwerk en onze policy van plaats- en tijdsonafhankelijk werken, behoort thuiswerk -in combinatie met werken in een kantoor in de nabijheid van de woonplaats- tot de mogelijkheden, zodat ook jouw privé-leven in balans blijft.
- Je ontvangt een marktconform loon dat volledig in lijn ligt met jouw ervaring en capaciteiten, aangevuld met heel wat andere interessante voordelen.
- Wij zijn ‘a company of companions’: denkers, doeners, voelers, aanpakkers, zinhebbers en collega’s. Mensgericht, met een hart voor de klant en voor elkaar.
- Je komt terecht in een warme organisatie waar iedereen zichzelf kan zijn. En daarom vinden onze medewerkers Moore Belgium een goede werkplek en “a Great Place to Work” ©
Nog Moore over ons op www.moore.be
Word jij onze nieuwe digital services product owner enterprise tools?
Stel je vandaag nog kandidaat voor deze topfunctie!
of
Je bent klaar! Je sollicitatie is succesvol verstuurd!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!