Office Assistant

Functieomschrijving

Als onze Legal Assistant ben je het uithangbord van de organisatie en sta je, samen met je collega's, in voor een vlot "reilen en zeilen" binnen ons kantoor te Brussel.

  • Je bent verantwoordelijk voor een professioneel en klantgericht contact. Daarnaast beheer je de in- en uitgaande post en het emailverkeer.
  • Als een échte administratieve duizendpoot ondersteun je ons in allerlei taken. Zo sta je mee in voor een correcte opstart en beheer van dossiers. Je waakt over de kwaliteit van alle uitgaande documenten, je verzorgt de lay-out van templates, documenten en beheert het klassement. Verder zet je mee je schouders onder het correct factureren van prestaties.
  • Je staat mee in voor het agendabeheer van vennoten, vergaderruimtes en volgt dit nauwgezet op. Daarnaast zie je toe op netheid en algemene uitstraling van het kantoor en beheer je kantoormateriaal.
  • Je ondersteunt in verschillende ad-hoc opdrachten naargelang jouw kennis en competenties.



Functievereisten

  • Je beschikt over bachelor diploma Office Management/ Management Assistant. Een troef is een diploma rechtspraktijk.
  • Een eerste relevante werkervaring in een dienstverlenend kantoor is een pluspunt.
  • De courante MS Office toepassingen hebben voor jou geen geheimen.
  • In je werkaanpak word je getypeerd door een grote accuratesse, stressbestendigheid en zin voor organisatie. Daarnaast heb je een verzorgd voorkomen en word je als gastvrij en respectvol omschreven.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Nederlands is je moedertaal en een grondige kennis van het Frans en het Engels is aanbevolen.
  • Verder vervolledigt jouw klantgerichte en vriendelijke houding het plaatje.