Payroll officer

Functieomschrijving

Moore is een grote werkgever met het karakter van een kleine organisatie: korte lijnen, snelle beslissingen, no-nonsense cultuur en veel ondernemerszin. Wij bieden medewerkers zinvol werk in een bedrijf dat dicht bij de klant staat en een brede dienstverlening biedt in Accountancy, Audit, Corporate Finance, Taks & Legal, Business Consulting en Business Analytics. Bij Moore werken we als companions samen voor hetzelfde doel: vanuit onze passie voor ondernemerschap ondersteunen we onze klanten en collega’s actief op hun weg naar groei. En groeien doen we zelf ook. Daarom zijn we voor onze afdeling HR in Antwerpen op zoek naar een Payroll officer.


Maak jij binnenkort deel uit van onze company of companions?

  • Je bent een expert die zijn of haar kennis deelt en kritisch durft te zijn om de essentie beter te maken.
  • Je bent een doener: no-nonsense, handen uit de mouwen, twee voeten op de grond.
  • Je bent een voeler: mensgericht, met een hart voor je klanten en collega’s
  • Je bent een samenwerker die met je collega’s voor hetzelfde doel gaat.
  • Je hebt goesting: je gaat ervoor, Moore dan 100%.


Welke kennis en ervaring verwachten we van jou?

  • Je beschikt over een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring in payroll
  • Je hebt kennis van een payroll software. Zelf werken we met eBlox. Je kent excel en andere Microsoft Office toepassingen. Je beschikt over een uitstekende kennis van de sociale wetgeving en houdt deze ook up-to-date.
  • Je beheerst het Nederlands en Engels zeer goed. Ook in het Frans weet je je weg te vinden zodat je makkelijk kan samenwerken met je collega’s en externe partners.
  • Je bent hands-on van nature en gecombineerd met je sterk analytische en nauwgezette instelling breng je de payroll en andere projecten tot een goed einde. Een gezonde dosis teamspirit en positieve kijk vervolledigt je profiel.
  • Je bent klantgericht, integer en nauwkeurigheid en stiptheid zijn voor jou belangrijk.

Wat zijn jouw belangrijkste taken?

  • Als Payroll officer doe je zelfstandig de voorbereiding en uitvoering van de payroll in eBlox. Dit doe je voor verschillende business units van onze organisatie.
  • Je voert voor deze business units ook de jaarlijkse payrollactiviteiten zoals oa eindejaarspremie en vakantiegeld uit.
  • Je staat in voor de uitvoering van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering.
  • Je handelt sociale documenten af en informeert medewerkers in topics rond sociale wetgeving en payroll.
  • Je houdt de personeelsdossiers up-to-date.
  • Je denkt mee na (en draagt natuurlijk ook bij aan) het optimaliseren van processen binnen het payroll team.
  • Je verzorgt de HR rapportering vanuit eBlox.

Functievereisten


Waarom kiezen voor Moore?

  • Ondernemen, Innoveren en Delen zijn onze kernwaarden. Ze vormen de rode draad in alles wat we doen, niet alleen voor onze klanten, maar ook voor onze medewerkers.
  • Wij helpen jou om te groeien naar de beste versie van jezelf. Want dat zit ingebakken in onze missie.
  • Je hoofdplaats is Antwerpen, maar door ons uitgebreid kantorennetwerk en onze policy van plaats- en tijdsonafhankelijk werken, behoort thuiswerk -in combinatie met werken in een kantoor in de nabijheid van de woonplaats- tot de mogelijkheden, zodat ook jouw privéleven in balans blijft.
  • Je ontvangt een marktconform loon dat volledig in lijn ligt met jouw ervaring en capaciteiten, aangevuld met heel wat andere interessante voordelen.
  • Wij zijn ‘a company of companions’: denkers, doeners, voelers, aanpakkers, zinhebbers en collega’s. Mensgericht, met een hart voor de klant en voor elkaar.
  • Je komt terecht in een 10-koppig HR team van experten in verschillende domeinen binnen een warme organisatie waar iedereen zichzelf kan zijn. En daarom vinden onze medewerkers Moore Belgium een goede werkplek en “a Great Place to Work” ©


Nog Moore over ons op www.moore.be


Word jij onze nieuwe Payroll officer?

Stel je vandaag nog kandidaat voor deze topfunctie!