
Business Support Officer
- Hybride
- Antwerpen, Antwerpen, België
- Brussel, Brussels Hoofdstedelijk Gewest, België
+1 meer- Tax & Legal
Wat je moet weten over ons
Ben jij organisatorisch en administratief sterk. Ben je klaar om je eerste of volgende stappen te zetten binnen een dynamische businessomgeving? Krijg je energie van plannen, coördineren en zorgen dat alles vlot verloopt? Dan ben jij misschien de Business Support Officer die ons Tax and Legal Services team zoekt.
En omdat onze Service Line Tax & Legal Services volop evolueert, zoeken we een Business Support Officer die onze marketing- en business development werking mee ondersteunt.
Maak jij binnenkort deel uit van onze company of companions?
Je bent een doener: hands-on, no-nonsense en iemand die graag initiatief neemt.
Je bent een organisator: je houdt overzicht, werkt gestructureerd en volgt nauwgezet op.
Je bent een communicator: professioneel, vlot, discreet en servicegericht.
Je werkt vanuit Tax and Legal Services, maar connecteert even vlot met onze marketingexperten.
En vooral: je hebt goesting. Je gaat ervoor, Moore dan 100%
Word jij onze nieuwe companion?
Welke kennis verwachten we van jou?
Je hebt een bachelor of graduaat in marketing, communicatie, office management of een gelijkwaardige ervaring.
Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands én Frans – beide zijn onmisbaar in deze rol.
Je bent sterk in administratie, opvolging, structuur en deadlines bewaken.
Je bent bekend met het up to date houden van verschillende social mediakanalen in een professionele context.
MS Office (vooral Excel & PowerPoint) kennen weinig geheimen voor je.
Je werkt nauwkeurig, communiceert helder en denkt een stap vooruit.
Je voelt je thuis in een rol waar je ondersteunt, coördineert en taken gedaan krijgt.
Wat zijn jouw belangrijkste taken?
Als Business Support Officer binnen Tax and Legal Services ben je iemand die graag het overzicht bewaart en ervoor zorgt dat alles organisatorisch op wieltjes loopt. Je bent het centrale aanspreekpunt binnen Tax & Legal Services voor operationele marketing- en business development activiteiten, en je werkt samen met ons centraal marketing team terwijl jij nauw aansluit bij de business.
Je bent iemand die energie krijgt van het organiseren en coördineren van seminaries, klantenevents en interne activiteiten.
Je bent sterk in structuur en neemt de verantwoordelijkheid voor het up-to-date houden van klantenlijsten en databestanden.
Je volgt gegevens, contactmomenten en administratieve Business Development processen nauwgezet op.
Je haalt energie uit het ondersteunen van de business zoals het zorgvuldig voorbereiden van offertes en maken van presentaties.
Je houdt de website mee actueel, ondersteunt bij social media en mailings, en helpt bij webinars, e-books en andere contentinitiatieven.
Je bent een betrouwbare steun voor het team en je ontlast collega’s door je nauwkeurige voorbereiding, opvolging en planning.
Je werkt hoofdzakelijk vanuit Antwerpen of Brussel, met de flexibiliteit om occasioneel thuis te weren of in andere kantoren aanwezig te zijn.
Waarom kiezen voor Moore?
Bij Moore combineren we de slagkracht van een grote organisatie met de warmte en korte lijnen van een familiale omgeving. We staan dicht bij onze klanten, bieden een breed dienstenaanbod (Accountancy, Audit, Corporate Finance, Tax & Legal, Business Consulting, Business Analytics) en groeien sterk.
Samen als companions ondersteunen we ondernemers, collega’s én elkaar op onze weg naar groei.
Ondernemen, innoveren en delen zijn onze kernwaarden. Ze vormen de leidraad in hoe we werken – mét onze klanten én met elkaar.
We investeren in jouw groei, want dat zit in ons DNA.
Je werkplek is hoofdzakelijk in Antwerpen of Brussel, met flexibiliteit om ook deels van thuis uit te werken.
Je ontvangt een marktconform loon, aangevuld met sterke voordelen.
Je komt terecht in een warme organisatie waar iedereen zichzelf kan zijn.
Je werkt samen met experten binnen Marketing en Tax & Legal, in een omgeving die ondernemerschap en initiatief stimuleert.
En bovenal: Moore is a Great Place to Work © — en dat voel je elke dag.
#LI-JT1
of
Je bent klaar! Je sollicitatie is succesvol verstuurd!
We nemen binnenkort contact met je op.
