Aller au contenu

Freelance Project manager PMO

  • Op locatie, Hybride
    • Antwerpen, Brussel, Vlaams Gewest, België
  • Group Services

Wat je moet weten over ons

Moore Belgium is het grootste onafhankelijke accounting- en consulting bedrijf in België dat ondernemers helpt hun droom te realiseren.

Met 59 lokale kantoren verspreid over het land en 4 key centra (Brussel, Antwerpen, Gent en Kortrijk) zijn we sterk regionaal vertegenwoordigd.

Ondernemen is de passie om vooruit te gaan en te groeien. Dankzij onze brede dienstverlening kunnen we onze klanten op diverse domeinen ondersteunen, met ervaren partners en medewerkers die meedenken én meewerken.

In de context van onze groei zijn wij op zoek naar een ervaren en gedreven project manager om de uitwerking van onze digital roadmap te ondersteunen.

Als project manager ben je verantwoordelijk voor het leiden en coördineren van een of meerdere projecten in onze organisatie. Momenteel zetten we sterk in op de implementatie van onze digitale roadmap: een nieuw finance en HR ERP systeem, CRM, procure to pay tools, etc.

Je rapporteert in deze functie aan zowel het Program Management Office als aan de project owner en werkt nauw samen met onze enterprise architect en process officer. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen binnen de brede organisatie om ervoor te zorgen dat de implementatie van je project soepel verloopt en voldoet aan de behoeften van alle stakeholders.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je coördineert en je documenteert alle projectactiviteiten

  • Je zorgt voor een soepele implementatie, waarbij je aandacht hebt voor change management en projectcommunicatie naar alle betrokken stakeholders

  • Je ontwikkelt en je beheert projectplannen, inclusief tijdlijn, budget, middelen, … Je rapporteert daarvoor, via voortgangsrapportering, aan het PMO en je project owner.

  • Je identificeert risico’s en problemen die zich tijdens het project kunnen voordoen en komt zelf met oplossingen.

  • Je ondersteunt tijdens het ganse project, ook tijdens de go-live, hyper- en aftercare fase

  • Je zorgt, na afronding van het project, voor een overdracht naar de business, met de nodige lessons learned, debriefing en documentatie.

  • Je evalueert het project en de keuze van de tooling en je doet aanbevelingen voor continuous improvement.

Word jij onze nieuwe companion?

  • Minimaal 3 jaar ervaring in projectmanagement en/of business-/procesanalyse

  • Sterke change & communicatie management vaardigheden

  • Vermogen om effectief te werken in een dynamische en ondernemende omgeving

  • Sterke probleemoplossende vaardigheden en aandacht voor detail

  • Flexibele, proactieve houding

  • Uitstekende kennis van het Nederlands, Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.

Aanbod

  • Dit is een tijdelijke functie, afhankelijk van de timings van de projecten.

  • Voor deze rol werken we uitzonderlijk niet via partners of tussen kantoren, we behandelen profielen die rechtstreeks solliciteren

#LI-SC1

of