Aller au contenu

Payroll Integration Specialist

  • Hybride
    • Antwerpen, Brussel, Vlaams Gewest, België
  • Group Services

Wat je moet weten over ons

Wat je moet weten over ons

Moore is een grote werkgever met het karakter van een kleine organisatie: korte lijnen, snelle beslissingen, een no-nonsense cultuur en veel ondernemerszin. Wij bieden medewerkers zinvol werk in een bedrijf dat dicht bij de klant staat en een brede dienstverlening biedt in Accountancy, Audit, Corporate Finance, Tax & Legal, Business Consulting en Business Analytics. Bij Moore werken we als echte companions samen voor hetzelfde doel: vanuit onze passie voor ondernemerschap ondersteunen we onze klanten en collega’s actief op hun weg naar groei.

Om deze groei te ondersteunen, zijn we op zoek naar een Payroll Integration Specialist.

Maak jij binnenkort deel uit van onze company of companions?

  • Je bent een expert die zijn of haar kennis deelt en kritisch durft te zijn om de essentie beter te maken.

  • Je bent een doener: no-nonsense, handen uit de mouwen, twee voeten op de grond.

  • Je bent een voeler: mensgericht, met een hart voor je klanten en collega’s.

  • Je bent een samenwerker die met je collega’s voor hetzelfde doel gaat.

  • Je hebt goesting: je gaat ervoor, Moore dan 100%.

Wat zijn jouw belangrijkste uitdagingen?

  • Payrollintegratie beheren: Je zorgt voor een naadloze overgang van de payroll- en personeelsadministratie van overgenomen kantoren naar het loonbeleid van Moore.

  • HR-gegevens analyseren: Je verzamelt en verwerkt payroll- en HR-data uit due diligence-processen en valideert salarispakketten en extralegale voordelen.

  • Communicatie en samenwerking: Om een vlotte payrollintegratie te garanderen, leg je duidelijk uit aan acquisitiekantoren wat we nodig hebben. Je werkt samen met interne en externe partners en ondersteunt HR-collega's en leidinggevenden bij vragen over loonintegratie.

  • Procesoptimalisatie: Je documenteert payrollintegraties en initieert verbeterprojecten om de efficiëntie en kwaliteit van onze HR-dienstverlening te verhogen.

Word jij onze nieuwe companion?

Welke kennis en ervaring verwachten we van jou?

  • Opleiding en ervaring: Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring, met minimaal 3 jaar relevante ervaring in payroll en personeelsadministratie.

  • Technische vaardigheden: Je bent vertrouwd met MS Office-toepassingen, ERP-systemen en payrollsoftware.

  • Taalvaardigheid: Je beheerst het Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans.

  • Competenties: Je werkt nauwkeurig, bent analytisch sterk en communiceert duidelijk.

Waarom kiezen voor Moore? 

  • Ondernemen, Innoveren en Delen zijn onze kernwaarden. Ze vormen de rode draad in alles wat we doen, niet alleen voor onze klanten, maar ook voor onze medewerkers. 

  • Je komt terecht in een warm en enthousiast HR team van 16 personen met een 3 tal expert centers.  

  • Door ons uitgebreid kantorennetwerk en onze policy van plaats- en tijdsonafhankelijk werken, behoort thuiswerk -in combinatie met werken in een kantoor in de nabijheid van de woonplaats- tot de mogelijkheden, zodat ook jouw privé-leven in balans blijft. 

  • Je ontvangt een marktconform loon dat volledig in lijn ligt met jouw ervaring en capaciteiten, aangevuld met heel wat andere interessante voordelen. 

  • Wij zijn ‘a company of companions’: mensgericht, met een hart voor de klant en voor elkaar. 

  • Je komt terecht in een warme organisatie waar iedereen zichzelf kan zijn. En daarom vinden onze medewerkers Moore Belgium “a Great Place to Work” © 

Nog Moore over ons op www.moore.be 

 

Word jij onze nieuwe companion èn Payroll Integration Specialist? 

Stel je vandaag nog kandidaat voor deze topfunctie! 

of