Overslaan naar content

Customer success consultant

RemoteGent, Aalst, Brussel, Sint-Niklaas, Antwerpen, Hasselt, Pelt, Vlaams Gewest, BelgiëAccountancy

Wat je moet weten over ons

Moore is een grote werkgever met het karakter van een kleine organisatie: korte lijnen, snelle beslissingen, no-nonsense cultuur en veel ondernemerszin. Bij Moore werken we als companions samen voor hetzelfde doel: vanuit onze passie voor ondernemerschap en digitalisatie ondersteunen we onze klanten en collega’s actief op hun weg naar groei. En groeien doen we zelf ook. Daarom zijn we voor onze Business Unit Accountancy op zoek naar een Customer success consultant.


Wat zijn jouw belangrijkste taken?

Als Customer success consultant help jij klanten om hun boekhoudprocessen te digitaliseren & te integreren op onze digitale platformen:

  • Je bent dé expert en ambassadeur van onze digitale accountancyplatformen & geeft de klant inzicht over de mogelijkheden die deze platformen bieden.
  • Je werkt mee aan het opzetten en begeleiden van een end-to-end digitaal traject, waarbij jij zorgt voor de onboarding van nieuwe klanten.
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor jouw klanten, begeleidt hen doorheen het traject & geeft demo’s en opleidingen waar nodig.
  • Hierbij help je met het aligneren van processen en het zoeken naar oplossingen om het proces optimaal & digitaal te laten verlopen.
  • Als ambassadeur van onze digitale accountancyplatformen geef je toelichting over de mogelijke features en optimalisatie die daarbij hoort.
  • Je identificeert potentiële integraties met perifere systemen om zo de digitalisatie en automatisatie van het boekhoudproces te maximaliseren.


Word jij onze nieuwe companion?

Welke kennis en ervaring verwachten we van jou?

  • Je beschikt over een analytische en klantgerichte mindset, gecombineerd met een projectmatige aanpak. Collega's en klanten kunnen op jou bouwen en vertrouwen, teamspirit is voor jou een belangrijke waarde
  • Je krijgt energie van het digitaliseren en optimaliseren van boekhoudprocessen.
  • Verschillende klanten managen schrikt jou niet af, jouw planmatige aanpak is hier onmisbaar.
  • Je hebt een bacheloropleiding in IT of accountancy afgerond, of je hebt aantoonbare ervaring opgebouwd in deze vakgebieden. Belangrijker is je affiniteit met accountancy en je digitale mindset!
  • Ervaring in project management en/of de implementatie van softwarepakketten is een troef.
  • Je navigeert moeiteloos door digitale tools en/of boekhoudpakketten. Kennis van ExactOnline of Yuki is een pluspunt.


Waarom kiezen voor Moore?

  • Ondernemen, Innoveren en Delen zijn onze kernwaarden. Ze vormen de rode draad in alles wat we doen, niet alleen voor onze klanten, maar ook voor onze medewerkers.
  • Wij helpen jou om te groeien naar de beste versie van jezelf. Want dat zit ingebakken in onze missie.
  • Door ons uitgebreid kantorennetwerk en onze policy van plaats- en tijdsonafhankelijk werken, kan je thuiswerken -in combinatie met werken in een kantoor in de nabijheid van de woonplaats, zodat ook jouw privé-leven in balans blijft.
  • Je ontvangt een marktconform loon dat volledig in lijn ligt met jouw ervaring en capaciteiten, aangevuld met heel wat andere interessante voordelen.
  • Wij zijn ‘a company of companions’: denkers, doeners, voelers, aanpakkers, zinhebbers en collega’s. Mensgericht, met een hart voor de klant en voor elkaar.
  • Je komt terecht in een warme organisatie waar iedereen zichzelf kan zijn.


Nog Moore over ons op www.moore.be

Word jij onze nieuwe Customer success consultant?

Stel je vandaag nog kandidaat voor deze topfunctie!


of