Overslaan naar content

Teamleader IT Support

  • Op locatie, Hybride
    • Antwerpen, Vlaams Gewest, België
  • Group Services

Wat je moet weten over ons

Moore is een grote werkgever met het karakter van een kleine organisatie: korte lijnen, snelle beslissingen, no-nonsense cultuur en veel ondernemerszin. Wij bieden medewerkers zinvol werk in een bedrijf dat dicht bij de klant staat en een brede dienstverlening biedt in Accountancy, Audit, Corporate Finance, Taks & Legal, Business Consulting en Business Analytics. Bij Moore werken we als companions samen voor hetzelfde doel: vanuit onze passie voor ondernemerschap ondersteunen we onze klanten en collega’s actief op hun weg naar groei. En groeien doen we zelf ook. Daarom zijn we voor ons Shared Services Center op zoek naar een Teamleader Digital Services Support.

Maak jij binnenkort deel uit van onze company of companions?

  • Dankzij jouw ervaring ken je je job als geen ander. Bovendien durf je dingen in vraag stellen en streef je continu naar verbetering.

  • Je bent niet alleen een denker, maar ook een doener. Je pakt de zaken aan en laat het vooruit gaan.

  • Je hebt goesting in de job, elke dag opnieuw. Je gaat ervoor. Je houdt niet van half werk.

  • Je maakt graag connectie met je collega’s. Je bent er voor hen. Je bent hun companion.

Welke kennis en ervaring verwachten we van jou?

  • Je hebt minstens een Bachelordiploma in een IT-gerelateerde richting of gelijkwaardig.

  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring binnen een servicedesk en ook reeds ervaring als teamleader en het coachen van mensen.

  • Je bent Nederlandstalig en spreekt en schrijft uitstekend in het Engels. Kennis van het Frans is een extra troef.

  • Je hebt affiniteit met bedrijfsprocessen en kan hierdoor applicaties optimaal ondersteunen.

  • Je hebt een brede kennis van IT-infrastructuur, Windows Client/Server systemen, Active Directory, netwerking, office 365, …

  • Je kan je goed inleven in de noden van je eindgebruikers/organisatie en beschikt over een analyserende kijk om de noden te vertalen naar stabiele IT oplossingen

  • Je helpt de klanten door je klantgerichte en analytische instelling. Teamplayer is je tweede natuur en met je sterke communicatieve vaardigheden creëer je vertrouwen.

  • Je bent hands-on, flexibel en neemt initiatief. Je bent bereid je te verplaatsen naar onze verschillende locaties in Vlaanderen.

  • Je bent sterk in stakeholdermanagement.


Word jij onze nieuwe companion?

Wat zijn jouw belangrijkste taken?

  • Binnen het Digital Service team rapporteer je aan de ICT Manager en ben je verantwoordelijk voor de efficiënte werking van het Support team.

  • Je analyseert de problemen en zoekt naar een structurele oplossing van (terugkomende) problemen.

  • Je coacht de teamleden, begeleidt hen en ondersteunt waar nodig.

  • Je bent mee met de nieuwe technologieën om de werkomstandigheden van je collega´s te optimaliseren. Je staat in voor een kwalitatieve, dagdagelijkse ondersteuning.

  • Je ontwikkelt en documenteert procedures en zorgt voor de uitrol hiervan in de organisatie. Je gaat proactief op zoek naar oplossingen en doet verbetervoorstellen.

  • Je werkt mee aan de implementatie van het nieuw ESM systeem en bent partner om dit verder inrichten

Waarom kiezen voor Moore?

  • Ondernemen, Innoveren en Delen zijn onze kernwaarden. Ze vormen de rode draad in alles wat we doen, niet alleen voor onze klanten, maar ook voor onze medewerkers.

  • Wij helpen jou om te groeien naar de beste versie van jezelf. Want dat zit ingebakken in onze missie.

  • Door ons uitgebreid kantorennetwerk en onze policy van plaats- en tijdsonafhankelijk werken, behoort thuiswerk -in combinatie met werken in een kantoor in de nabijheid van de woonplaats- tot de mogelijkheden, zodat ook jouw privé-leven in balans blijft.

  • Je ontvangt een marktconform loon dat volledig in lijn ligt met jouw ervaring en capaciteiten, aangevuld met heel wat andere interessante voordelen.

  • Wij zijn ‘a company of companions’: denkers, doeners, voelers, aanpakkers, zinhebbers en collega’s. Mensgericht, met een hart voor de klant en voor elkaar.

  • Je komt terecht in een warme organisatie waar iedereen zichzelf kan zijn. En daarom vinden onze medewerkers Moore Belgium “a Great Place to Work” ©

Nog Moore over ons op www.moore.be

Word jij onze nieuwe Teamleader Digital Services Support?

Stel je vandaag nog kandidaat voor deze topfunctie!


#LI-SC1

of